DROGA DO PERFEKCYJNEJ RECEPCJONISTKI
I MISTRZOWSKIEJ OBSŁUGI KLIENTA
Szkolenie stacjonarne | 12.07
Teraz możesz stać się pewną siebie, profesjonalną Panią z recepcji i zdobyć wiedzę z doskonałej obsługi Klienta. Poznaj sprawdzone metody, by z łatwością, bez stresu i 100% przekonaniem prowadzić komunikację oraz sprzedawać, niczym prawdziwy marketingowiec XXI wieku.
Szkolenie stacjonarne
Stań się Kobietą, do której od samych drzwi uśmiechają się zadowolone Klientki wracające po profesjonalizm i doradztwo.
Prowadź recepcję z łatwością i bez stresu!
POZNAJ SEKRET NA STWORZENIE PRAWDZIWEJ WIĘZI Z KLIENTEM I ZDOBĄDŹ WIEDZĘ, KTÓRA UPORZĄDKUJE TWOJĄ PRACĘ. DOWIEDZ SIĘ, JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ I JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM NICZYM PRAWDZIWY PROFESJONALISTA.
Intensywny warsztat
A TYM SAMYM ZWIĘKSZ SWOJE ZAROBKI!
M ZWIĘKSZ SWOJ
STAŃ SIĘ PEWNĄ SIEBIE PROFESJONALISTKĄ
I PRAWDZIWYM SERCEM FIRMY!
TERMIN
MIEJSCE
KOSZT
Intensywne szkolenie w wąskim gronie ambitnych Kobiet, które chcą postawić na siebie i wynieść ze szkolenia wiedzę i tipy do natychmiastowego wdrożenia, odbędzie się
12 lipca w godzinach
10:00 - 19:00.
Zarezerwuj swoje miejsce już teraz! Ilość miejsc jest mocno ograniczona!
Szkolenie odbędzie się Qubus Hotel, ul. Składowa 2, w Kielcach. Spotkamy się na sali konferencyjnej, gdzie w komfortowych i spokojnych warunkach będziesz zdobywać wiedzę. Do Twojej dyspozycji dostępny barek z kawą. W trakcie spotkania zaplanowane są dwie przerwy kawowe oraz jedna obiadowa zawarte w cenie szkolenia.
Kompleksowe szkolenie, które skutecznie udoskonali całokształt Twojej pracy bądź przygotuje Cię do niej od zera wraz z cennymi warsztatami, które podniosą Twoje umiejętności komunikacyjne,
a do tego nieoceniona dawka motywacji, inspiracji w trakcie integracji i panelu dyskusyjnego - wynosi 1999 pln 2499 pln brutto!
Recepcjonistka to pierwszy i najważniejszy punkt styku z klientem.
INTENSYWNY PROGRAM SZKOLENIA
Marzysz o tym, by pod okiem doświadczonej recepcjonistki poznać wszelkie tajniki pracy z Klientem, tak by natychmiast móc je wdrożyć, a tym samym zyskać pewność siebie, satysfakcję, uznanie szefa, zaufanie klientek oraz organizację pracy na najwyższym poziomie?
ALE TO JESZCZE NIE WSZYSTKO!
PRAKTYCZNE ĆWICZENIA
WARSZTATY
INTEGRACJE & Q&A
1
2
3
Ty & Klient
Przejdź każdy z etapów kontaktu z klientem, tak by żadna sytuacja już nigdy Cię nie zaskoczyła i nie wywołała chaosu, który mógłby wpłynąć na Twój profesjonalizm i pewność siebie. Poznaj sposoby na skuteczną rozmowę z niezdecydowanym Klientem oraz dowiedz się, jak nie stracić Klientki, która odwołuje wizytę. Zdobądź tipy na skuteczne pierwsze wrażenie oraz na umawianie na kolejne wizyty.Otrzymaj gotową listę zawierającą słowa kluczowe & zakazane!
Skuteczna sprzedaż
&
Poznaj gotowe
i sprawdzone rozwiązania:
Jak odzyskać Klienta, jak reagować gdy nie jest zainteresowany rezerwacją wizyty od razu, jak zachęcić do pozostawienia opinii w Google, jak ustalać kolejne kroki kontaktu z Klientem.
Poznaj sekret skutecznej sprzedaży, która przynosi zyski i daleko jej do nachalnego namawiania. Dowiedz się, jak komunikować się z Klientem, by chętniej wybierał szerszą ofertę. Natychmiast wdrażaj metodę 3 korzyści, która przyniesie Ci ogrom satysfakcji z powodu jej spektakularnych efektów. Naucz się zwiększać zaangażowanie, tak by Klient sam przychodził zapisać się na kolejną wizytę. Zdobądź umiejętności, które pozwolą Ci zachować profesjonalizm przy odmowie zakupu.
Narzędzia
& Procedury
Poznaj tipy marketingowe, które sprzedają więcej pakietów, bonów podarunkowych oraz innych produktów dostępnych w ofercie.
&
Od teraz, szybko i bezboleśnie rozpoczniesz zmiany organizacyjne, które spowodują, że Twoja praca będzie jeszcze bardziej efektywna. Wystarczy, że zdradzę Ci niezbędne programy do pracy w recepcji, a w tym darmowe rozwiązania. Poznaj ich cele i funkcje oraz wdrażaj u siebie. Dowiedz się, jak wykorzystywać narzędzia w komunikacji z klientem i jak z nim rozmawiać mailowo oraz telefonicznie.
&
Jak zachować się w przypadku reklamacji: jej pełna procedura oraz reakcja na trudnego Klienta.
Jak uzyskać zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych.
Praktyka czyni mistrza! Weź udział w zaaranżowanych scenkach sprzedażowych oraz związanych
z obsługą klienta wraz z użyciem systemów rezerwacyjnych, programów do faktur, a także
z wyraźnego, jasnego i uprzejmego wyrażania się.
Panel poświęcony czytaniu języka ciała klienta. Poznaj ten język
i dostosuj swoją postawę oraz mimikę twarzy do określonej sytuacji, a także weź udział w warsztacie z technik negocjacji i umiejętności rozwiązywania problemów.
Panel dyskusyjny: dzielenie się swoimi doświadczeniami i poradami, poznanie się, wzajemna motywacja i inspiracje. Możliwość zadawania pytań przez cały dzień.
&
W programie przewidziane dwie przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa wliczone w cenie szkolenia.
PROWADZĄCA SZKOLENIE
Sylwia Ozga
Manager, Asystentka
Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w pracy, jako handlowiec oraz od 4 lat dumnie i ze 100% zaangażowaniem jest wizytówką gabinetu Mililitr Piękna. Prawdziwa dusza salonu beauty. Z ogromną dbałością i organizacją, spełniająca się w zawodzie recepcjonistki, obsługującej 15 klientów dziennie. W codziennej pracy mistrzyni ogarniania papierologii, kalendarza wizyt, profesjonalnej rozmowy z Klientem, który chętnie wraca! Zawsze uśmiechnięta i serdeczna, doskonale wie, co cenią zadowoleni Klienci, a doświadczenie w sprzedaży i przebyte liczne szkolenia - dały jej wielką przyjemność stworzenia wyjątkowej oferty, która jest istnym kompendium wiedzy, umiejętności, tipów, cech, warsztatów i ćwiczeń! To szkolenie, po którym każda Kobieta, gdy tylko wyjdzie spod skrzydeł Sylwii, poczuje ogromną moc motywacji, 100% pewność siebie oraz swoich umiejętności komunikacyjnych
i sprzedażowych.
"
Recepcjonistka to niesamowicie istotna część gabinetu.
To prawdziwa wizytówka i serce salonu Beauty
"
cie istotna część gabinetu.
i serce salonu Beauty
SZKOLENIE "DROGA DO PERFEKCYJNEJ RECEPCJONISTKI I MISTRZOWSKIEJ OBSŁUGI KLIENTA"
UWAGA!
NIE CHCESZ POPRACOWAĆ NAD PEWNOŚCIĄ SIEBIE
ZAWSZE SPRZEDAJESZ Z LEKKOŚCIĄ
JESTEŚ SUPER ZORGANIZOWANA I PANUJESZ NAD PAPIEROLOGIĄ ORAZ HARMONOGRAMEM
Z KLIENTEM ROZMAWIASZ Z LEKKOŚCIĄ I CZUJESZ SIĘ KOMPETENTNA, BY UDZIELAĆ PORAD ORAZ WSPARCIA
NIE STRASZNA CI ŻADNA SYTUACJA I PROBLEMATYCZNY KLIENT - ZAWSZE WIESZ, JAK ZACHOWAĆ SIĘ PROFESJONALNIE
PRACA PRZYNOSI CI SPEŁNIENIE I SATYSFAKCJĘ
Ok. Nie zawracaj sobie już głowy.
Możesz powrócić ze spokojem do swojej pracy i ważnych obowiązków
ROZMOWA I WYKONANIE TELEFONU TO DLA CIEBIE ŻADEN PROBLEM
Natomiast, jeśli chociaż jedno z tych stwierdzeń nie jest zgodne z Tobą - to szkolenie jest idealnym rozwiązaniem i wsparciem, byś w końcu mogła zyskać 100 % pewności siebie i pozbyła się stresu oraz chaosu na biurku!
SZKOLENIE "DROGA DO PERFEKCYJNEJ RECEPCJONISTKI I MISTRZOWSKIEJ OBSŁUGI KLIENTA"
Jesteś recepcjonistką, ale brakuje Ci umiejętności sprzedażowych, komunikacyjnych, problematyczne sytuacje z Klientem - niezmiernie Cię obciążają psychicznie, chcesz być bardziej pewna siebie i bez irytacji oraz stresu prowadzić zorganizowaną recepcję po mistrzowsku, gdzie panuje ład i porządek.
Chcesz się przebranżowić, szukasz nowego rozwojowego stanowiska pracy i masz świadomość, że profesjonalna obsługa odgrywa wielką rolę w gabinecie! Szukasz kompleksowego rozwiązania zawierającego najważniejsze aspekty codziennej pracy recepcjonistki, które są zbawienne i bardzo pomocne na Twój NOWY START!
Jesteś właścicielem salonu/gabinetu/sklepu, a tym samym szukasz profesjonalnego szkolenia dla swojej recepcjonistki, tak by swoją pewnością, wiedzą, postawą i charyzmą zdobywała rzesze klientów, którzy wracają i kupują. Pragniesz prawdziwej wizytówki swojego biznesu.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
NIE PRZEGAP TEJ NIEPOWTARZALNEJ OKAZJI!
Moje szkolenie to zdecydowanie prawdziwe mięso, w którym ogromnie zależy mi, byś wyszła z niego, jak prawdziwa top recepcjonistka . Bardzo cenię sobie atmosferę i to, że chcesz się ze mną zmieniać i rozwijać - dlatego spotkanie zostało zaplanowane w taki sposób, że każda minuta wypchana jest cenną wartością!
To spotkanie w wąskim gronie, po to, by praca w trakcie tego intensywnego dnia, przyniosła Ci, jak najwięcej korzyści! Wiem, że właśnie tego potrzebujesz!
TO NAJLEPSZY MOMENT, BY ZACZĄĆ DZIAŁAĆ I POSTAWIĆ NA SIEBIE!
Nie zastanawiaj się dłużej!
Dołącz już teraz!
Szkolenie: DROGA DO PERFEKCYJNEJ RECEPCJONISTKI I MISTRZOWSKIEJ OBSŁUGI KLIENTA - to PROTIPY i umiejętności upchane aż po same brzegi, byś wyszła ode mnie, po dniu pełnym wiedzy - gotowa podbijać swoją recepcję!
Ilość miejsc mocno ograniczona!
Nie zastanawiaj się dłużej!
Dołącz już teraz!
DROGA DO PERFEKCYJNEJ RECEPCJONISTKI I MISTRZOWSKIEJ OBSŁUGI KLIENTA - to PROTIPY i umiejętności upchane, aż po same brzegi, byś wyszła ode mnie, po dniu pełnym wiedzy - gotowa podbijać swoją recepcję!